søndag 30. august 2009

Og da var det........

...på'n igjen. Siste året på vidergående braker løs med lekser, stress og press. Det er nå det virkelig gjelder, og det er nå det må prioriteres. Det er ikke bare det at det er ekstra mye pensum, lekser og prøver dette året, det er også veldig mye som kommer til å skje. Tredjeklasse kommer til å fly unna med russetid, planlegging og buss jobbing. Hvordan jeg skal få tid til alt dette aner jeg ikke, men tiden vil vise. Uansett, så blir det spennende med siste år som skoleelev, og jeg kommer til å være en stor erfaring rikere til neste sommer. Ønsk meg lykke til!

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Jg lurer på om du har endret på bloggadressen din etter at du sendte den til meg? Heldigvis fant jeg deg likevel.
Ja, det blir et spennende år, og jeg ønsker deg lykke til!

Tora Lovise sa...

Jeg endret den, men så tror jeg ikke endringen ble registrert. I hvert fall dukket jeg plutselig opp på den gamle bloggadressen igjen!