søndag 14. mars 2010

"Sommar kjem, sommar kjem..

...sol og regn og latter og song, sol og regn og latter, hahaha, latter, sol og song!"



Eg må seie at denne songen høyras mykje betre ut på bokmål.. Men uansett bringar songen i nynorsk versjon det same gode bodskapet som den gjer i bokmål, nemlig: SOMMAR KJEM! Snøen smeltar, solen strålar og trea blomstrar! Det kan ikkje bli betre enn dette. Den kalde vinteren går omsider i hi, og den nydelege våren spring fram. I denne herlege anledninga vil eg sitere eit vers frå ein song som gjer meg ein utruleg sommarkjensle, sjølv om den ikkje nødvendigvis berre handlar om sommar. Songen er absolutt nydeleg, og er laga av Delillos. Den går under namnet "Smak Av Honning".

"Å liggje på eit svaberg og berre vere til
Og kjenne solen varme i ein luft som er så mild
Det er kva eg kallar ein smak
Av honning
Å vite at ein ikkje har behov for nokon ting
Nei berre kjenne gleda for alt som er omkring
Det er kva eg kallar ein smak
Av honning"

Har du også lyst på sommarkjensla? Då klikkar du her og her.

Ingen kommentarer: