søndag 31. januar 2010

Språk og identitet


Denne uken fikk vi ingen blogglekse! jippi!! Det rare med dette er at det førte til at jeg fikk lyst til å oppdatere bloggen..! Men uansett, i stedet for bloggleksen fikk vi oppgave om å skrive et førsteutkast til skrivedagen vår i morgen. Du har kanskje lest i et tidligere innlegg at vi har valgt to forskjellige sjangre som vi skal fordype oss i, og denne skrivedagen er starten av fordypningsprosjektet vårt. Jeg valgte å fordype meg i sjangeren essay i bokmål skriftlig, og det er det jeg har holdt på med i hele kveld. Oppgaven jeg skriver handler om språk og identitet, noe som er et tema man kan si mye om. Nå har jeg levert første utkastet, og får krysse fingrene for at jeg utgjør et godt sluttresultat i morgen!:)

Natta!


Kilden til bildet finner du her

Ingen kommentarer: